تولد 10

***تولد عشقم مبارک***

این وبلاگ که از اسمش هم معلومه فقط برای تولده عشقم ساختمش دوست دارم عزیزم:-*

سلام سلام

امروز حالم زیاد خوب نیست

با کامرانم قهر بودم اما خوب هنوزم خیلی دوسش دارم

میخوام چند تا متن قوقشل بزارم برای کامرانم

                   عشق
                                 نميخوام بگم که قدر يه دنيا دوستت دارم...

چون دنيا يه روز تموم ميشه...
نميخوام بگم که مثل گلی...
چون گل هم يه روز پژمرده ميشه...
نميخوام بگم که سياهی چشمات مثل شبهای پر ستاره اس...
چون شب هم بالاخره تموم ميشه...
نميخوام بگم که مثل اب پاک و زلالی...
چون اب که هميشه پاک نميمونه...
نميخوام بگم که دوستت دارم.
چون منکه اصلا دوستت ندارم...
بلکه من عاشقتم...
نميخوام بگم که قدر يه دنيا دوستت دارم...
چون دنيا يه روز تموم ميشه...
نميخوام بگم که مثل گلی...
چون گل هم يه روز پژمرده ميشه...
نميخوام بگم که سياهی چشمات مثل شبهای پر ستاره اس...
چون شب هم بالاخره تموم ميشه...
نميخوام بگم که مثل اب پاک و زلالی...
چون اب که هميشه پاک نميمونه...
نميخوام بگم که دوستت دارم.
چون منکه اصلا دوستت ندارم...
بلکه من عاشقتم...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





کی؟ 24 / 9برچسب:,ساعته ؟ 14:33 کی نوشته؟ ghazal joooooon|


اخرین شماره تولد
» تولد نمیدونم چند
» تولد21
» تولد20
» تولد 19
» تولد 18
» تولد17
» تولد 16
» تولد 15
» تولد 14
» تولد 13
» تولد 12
» تولد 11
» تولد 10
» تولد 9
» تولد 8
» تولد 7
» تولد 6
» تولد 5
» تولد 4
» تولد 1
» تولد 3
» تولد 2
» تولد0

Design By : Pichak